Procesul de cumpărare în Turcia
Cum se face selecția și ulterior cumpărarea imobilului, procedura:
.
Scrieți-ne sau sunați-ne pentru a discuta despre obiectivul dvs. Vă vom consilia în mod profesionist și corect. Vom discuta despre cerințele dumneavoastră, parametrii tehnici, cum ar fi mărimea, locația etc. și vom selecta împreună proprietatea visurilor dumneavoastră.
.
De asemenea, puteți consulta site-ul nostru WWW.MOJENEMOVITOSTUMORE.CZ și puteți alege o proprietate din oferta noastră.
.
Discutați cum doriți să vedeți proprietatea. Aveți posibilitatea de a alege fie o vizionare online în timp real, fie o vizionare personală.
.
.
Dacă alegeți o vizită în persoană, ne vom ocupa de cazarea dvs. în Alanya și vom organiza transportul de la și către aeroport.
.
Vom organiza tururi la fața locului, unde experții noștri se vor asigura că aveți suficient timp pentru a alege și a decide.
.
După ce ați selectat o anumită proprietate, vom pregăti un contract de rezervare și vom plăti o taxă de rezervare, astfel încât să vă putem rezerva proprietatea aleasă. Taxa de rezervare face parte din prețul de achiziție și este de 2000€. Aceasta se plătește într-un cont bancar ceh. Apoi se plătește un avans - după acordul cu dezvoltatorul și consultarea cu clientul cu privire la opțiunile de finanțare, obiceiul la semnarea contractului este de 20%. Acesta este urmat de un grafic de rambursare.
.
Apoi se emit documentele necesare (contract de vânzare-cumpărare, contract de servicii juridice, contract de escrow).
.
.
Toate sumele sunt depuse într-un cont escrow în Republica Cehă sau în Turcia.
.
Noi vom pregăti declarațiile necesare pentru care semnăturile trebuie să fie verificate de un notar ceh.
.
Aceasta este urmată de transcrierea la notar, înregistrarea în cartea funciară și emiterea titlului de proprietate.
.
Pentru achiziția în rate, transferul se realizează în același mod, diferența este că ipoteca este înregistrată pe numele investitorului dumneavoastră. Odată ce ultima rată este plătită, servitutea este ștearsă și deveniți proprietar 100% al proprietății.
.
Ce voi plăti în plus față de cele de mai sus?
În momentul în care achiziționați proprietatea și se emite titlul de proprietate Tapu, se efectuează o expertiză, acesta fiind documentul în baza căruia se stabilesc taxele și valoarea primelor de asigurare etc.
.
În cazul în care proprietatea nu este rezervată în timpul șederii dvs. de investiție în Turcia, servicii precum transferul de la aeroport și cazarea vor fi taxate. Dacă decideți să cumpărați mai târziu, vă vom rambursa sumele plătite.
.
Care va fi costul de administrare a proprietății?
.
Depinde de proiect, de tipul de proprietate și de bogăția infrastructurii sociale.
Dacă alegeți un tip de proprietate de tip vilă, vă vom informa cu privire la taxele de întreținere atunci când selectați vila preferată.
.
Apa și electricitatea se taxează în funcție de consum, dacă nu folosiți proprietatea și nu aveți consum pentru utilități, nu le veți plăti.
.
.
Asigurarea pentru proprietate va fi de aproximativ 120 de euro. Primele depind de tipul pe care îl alegeți, Allianz este cea mai scumpă, puteți încheia o asigurare completă sau doar obligatorie, depinde de valoarea proprietății și de mobilierul din interior... veți primi o ofertă în consecință, dacă sunteți de acord, totul va fi pus în aplicare.
.
Energia este mai ieftină aici decât în Europa, din nou depinde de câți membri sunt în gospodărie, de cât de des porniți aerul condiționat, de cât de mare este proprietatea.
Vă veți plăti, de asemenea, o taxă anuală de întreținere (v-am spus atunci când ați ales proprietatea). Taxa anuală de întreținere include servicii legate de funcționarea complexului în care se află proprietatea dvs., cum ar fi: întreținerea piscinei, paza, tăierea ierbii și întreținerea spațiilor verzi, repararea fațadei clădirilor, plata energiei electrice în spațiile comune și a liftului, etc.
.
Impozitul legal anual pe proprietate este de 1 liră turcească pe m2.
.
Ce se întâmplă dacă cumpăr o proprietate care nu este echipată sau o proprietate pe care trebuie să o repar?
.
De asemenea, mobilierul va fi luat în grijă. Vă vom sugera mai multe opțiuni, pe care vi le vom trimite sub formă de imagini, iar apoi veți alege prețul și tipul de mobilier. Vom asambla și aranja totul în mod profesionist.
.
Când sunt necesare reparații, fie ele majore sau minore, vă vom recomanda un specialist și vom verifica pentru dumneavoastră lucrările efectuate de acesta.
.
Cum ne vom ocupa de funcționarea proprietății dumneavoastră după cumpărare?
.
Ne vom ocupa de transferul apei și electricității pe numele dumneavoastră.
.
Încheierea unei asigurări pentru proprietăți de vacanță este o chestiune de la sine înțeleasă.
Cu ajutorul SERVICILOR POST-VÂNZARE, ne vom ocupa de operarea și gestionarea proprietății dumneavoastră în perioada în care nu veți folosi proprietatea pentru uz propriu.
.
Servicii de primire, cazare, curățenie și spălătorie, ne vom ocupa și de rudele și clienții dumneavoastră.
.
Dacă doriți să rămâneți mai mult timp în Turcia, ne putem ocupa și de stabilirea unui sejur pe termen lung
.
Dacă doriți să închiriați o mașină, o puteți face direct la aeroport prin intermediul aplicației hoppygo.
Toate serviciile sunt contra cost și la prețuri normale în Turcia la data prestării.
.
Cine mă poate ajuta cu închirierea unei proprietăți?
Proprietarii de proprietăți care au cumpărat prin intermediul RK-ului nostru își pot prezenta proprietatea GRATUIT pe site-ul nostru.
.
Am auzit că Mojenemovitostumore.cz are un portal pregătit pentru clienți
.
Da, este corect. Apreciem fiecare client, comunicăm pe termen lung și ajutăm cu gestionarea ulterioară a proprietății. Nu suntem o companie care te ademenește să cumperi și cu asta basta. Ca dovadă și ca ceva în plus pentru clienții noștri, am creat un PORTAL PENTRU CLIENȚI disponibil la klienti.mojenemovitostumore.cz, unde aveți posibilitatea de a vă gestiona proprietatea - Portalul pentru clienți vă este disponibil gratuit.
.
Salutări cordiale
.
Tsvetomir Zlatkovski
.